۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

صدا و سیما

چند وقتِ دارم به صدا و سیما فکر میکنم.دیگه خیلی داره غیر قابل تحمل میشه.

قبلا اعتقاد داشتم که اصلا نمیتونن یه برنامه خوب بسازن ولی الان دیگه کاملا ایمان دارم ، آدمایی اون تو مسئول هستند که حتی یه ذره هم سلیقه و دانش ندارن.
مخصوصا سریالها. یه سریالی داره میده فکر کنم به اسم فاصله ها دو قستمش رو به لطف خانواده دیدم این دو قستی که من دیدم کلا داره پند و اندرز رو فرو میکنه تو چشمِ بیننده!الان جَوّی که کلاً روی کشور حاکم شده همینه. فکر میکنن مردم عقل و شعور ندارن. مثلا اون یکی سریاله که شبکه تهران پخش میکرد،تازه هم تموم شده(اسمش یادم نیست الان)وقتی مادر بزرگه شروع میکرد به حرف زدن آدم هووووووق میزد،یه جاش گفت:"فرزندم مراقب باش که این عشق بصیرتت رو از بین نبره!!"خب این یعنی چی؟
نمیدونم چه اصراری هم دارن که ملی بدوننش.وقتی کلاً توی اون فیلم از خونه های مسکن مهر و دولت کریمه و این چیزا میگه و در حال تبلیغ واسه دولته دیگه اسمش ملی نمیشه که،دولتی میشه!
دریغ از یه ذره نقد توی این سازمان.فقط در حال بَه‌بَه و چَه‌چَه کردنن که چقدر کشور خوبی داریم،چقدر اقتصادمون رشد کرده،چقدر همه چی آرومه،همه هم خوشبختن!!والا!نمیدونم چرا کل دنیا در حال از هم پاشیدنه ولی ایران هر روز در حال رشده!
خب خالی بندی هم حدی داره دیگه.انقدر اعصاب واسه آدم نمیذارن که حرفم از کجا کشیده شد به کجا.کلاً یه چیز دیگه میخواستم بگما!!!

۶ نظر:

  1. دادا دلت خیلی پر بودا !
    عجب سریالیه ، باور کن هر سری که میخوام ببینم وسطاش خوابم میبره ! اصلا محتوا هم نداره ، اگه هم داشته باشه چیز جدیدی نداره !

    پاسخحذف
  2. من دیشب صداشو شنیدم.در مورد نماز جماعت و این چیزا بود فک کنم.اگه نمیدونستم سریاله فک میکردم از همین برنامه های مثلا تربیتی هستش.از اون چیزایی که من شنیدم بر میاد که سریال به شدت مزخرف و چرندی باشه!!

    پاسخحذف
  3. توجه کردی ، چقدرم ضایع نصیحت می کنن ؟
    مثلا می خوان کار فرهنگی کنن !
    وقتی یکی توی خیابونا جوونای مردم رو بخاطر چند تا نخ مو بازداشت می کنه دیگه کار فرهنگی معنی نداره !!!

    پاسخحذف
  4. ما که یه سالی میشه سه طلاقه کردیم این بوق استبداد رو.بوقهای استکبار باز بهترن حداقلش اینه که دم از دین نمیزنن.
    عزت زیاد

    پاسخحذف
  5. ای تو روح پدر خر این کره ها لعنت!!!

    پاسخحذف
  6. سلام. خوبی؟ وای که چقدر حرف دلم بود.دستت درست!

    پاسخحذف