۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

من و محله مون/محله نگو...بلا بگو!!

اول روشنتون کنم ما کجا زندگی میکنیم!


به قول دادشم گاو و گوسفندش و توی دهاتش فروخته و اومده اینجا ساکن شده!


اینجا شامل یه عالمه بلوکه 8 و 9 و 4 طبقه است!و با جمعیتی بالغ بر 21000 نفر!


در مورد محلمون همین بس که یه بار روزنامه ی همشهری در موردش تیتر زده بود که :


روستای عمودی!


ایشالا که فهمیدین چه جور جاییه؟؟!


22 بهمن من که نبودم ولی مامانم میگفت ملت خودشون رو جر واجر(؟؟)کردن موقع دادن شعار الله اکبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه ! در حدی که بنده ی خدایی که داشته این شعار و میداده صداش شده بوده تو مایه های صدای غاز!صدای غاز رو که شنیدی!؟؟


اینم بگم که ما توی محلمون 6 یا 7 تا پایگاه بسیج خواهران و برادران داریم و این از افتخارات ما محسوب میشه.در موقع اغتشاشات هم که بود این برادر های ما بودن که  همشون رفتن و ملت و زدن فرستادن خونشون.(یه شب ساعت 1 یا 1:30 دقیقه شب بود که می اومدیم خونه با خانواده.یک آن شوکه شدیم از این همه آدم و لباس های خفن و باتوم های خفن و موتورهای خفنتر!)


7-8 ماه پیش هم که هنوز نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری معلوم نشده بود این دوستان مثل اینکه اطلاع داشتن که چه کسی پیروز این انتخاباته یه منبع 100٠لیتری (درک نکردی مثل اینکه 1000 لیتر!!!)سن ایچ درست کردن بودن و همین جور فرت و فرت شیرینی و آبمیوه بود که میدادن دست ملت!


 


مژده نوشت:


بشتابید! بشتابید!


اون حاج آقایی بود که اومد توی برنامه ی دیروز امروز فردا ی شبکه 3 سیما و همین طور فحش بود که به سبزها میداد،اسمش هم بود حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شَجونی(!!!) اون میخواد فردا بعد از نماز مغرب و اعشا توی مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع)محلمون بیاد و سخن پراکنی کنه!!(همون سخنرانی خودشون!)

۵ نظر:

  1. به به ..

    آقا اين شجوني هم شهري ماستا ...

    پاسخحذف
  2. سلام .احوال شما؟ شما وکالت داری از طرف ما که بری و جلوی نشر اکاذیب رو بگیری!

    پاسخحذف
  3. . تو هم گوگل ریدری  هستی ها صداش را در نمیاری (+100).همینکه شجونی میاد توش معلومه که خیلی خفنه.راستی بسیجیاش واقعا دین دارند لات و لمژنند؟ این سوال برام پیش آمده.

    پاسخحذف
  4. به نظر من شمااا تو محلتون با این احوالات خیلی به چشم میاید

    پاسخحذف